MAGyarok Istene Népének teokratikus Királysága

A MAG vagyis a magyarok Istenének Teokratikus Királysága a tudatos- és egészség-centrikus emberek EGYSÉGE a békéért és a jólétért - rövidített név: MINK

OKTATÁS

Tóvizi Jenő Csaba Oktatási Főigazgató

A MINK oktatási programjának meg kell felelnia a Mag Isten, a Teremtő Isten követelményi rendszerének. Istenünk tetszését szeretnénk elnyerni.

Az emberiség demokratikusan, vagyis szabad akarattal dönt, kit kíván követni, Istent vagy a démonizált világot.

A MINK tagjai Mag Istent, a Teremtő Istenünket kívánjuk követni, ezért fogadjuk el a Magyar Teokratikus Királyság és a Teokratikus Egyesült Államok Mag Isten által alkotott törvényeit, alapelveit.

Csók

Tóvizi Jenő Csaba

A MINK OKTATÁSI PROGRAMJÁNAK ALAPJAI

Azzal, hogy „a Mag Isten Prófétája, a Felkent Koronaherceg 2024. május 18-án kivezeti a nemzeteket a rabszolgaság földjéről”, új korszak kezdődik a Földön.

Az ARANYTÖRVÉNY 13 Parancsolata kinyilvánítja, hogy a tudatlanság és rabszolgaság bezártsága helyett megnyílik az isten-emberré válás útja, melyhez a Parancsolatokkal segítséget kapunk.

A MINK Oktatási- és Képzési programja és rendszere mind arra hivatott, hogy a Királyságot alkotó polgárokból, mint Úton járó, gyakorló emberekből álló társadalommal egységesen, ezen elvek követésével segítse a megismerés útján az embert, isten-emberré válni.

A tanulás-tanítás folyamatában a materiális, világi ismeretek elsajátítása természetes módon összefonódik a spirituális fejlődéssel. Ezt csakis úgy lehet elérni, ha a szándékos hazugságok, félrevezetések, gyűlöletkeltés, tudatlanság béklyója helyett a szeretet, a jó szándék, a nyitottság, a folyamatos megismerés és tanulás, a mindentudás elérésének törekvése vezet bennünket. Ehhez az embereket és népeiket megosztó és kizsákmányoló zsarnokok helyett a Népek szövetségére és szolgálatára a Mag Isten, az Atya Isten által Királlyá felkent Prófétát követjük, a Teremtő Istenhez hűen.

A korábbi Próféták, mint Buddha, Jézus és Mohamed, a Föld jelen korszakának legszentebb tanítói valamennyien a Végső Igazságot hirdették. Ugyan három eltérő módszert mutattak be, életük és tanításaik egymásra épültek, akkori korukba ágyazva, mégis örök érvényűek. Mint ahogyan Egyetlen Teremtő létezik, a tanítások, a Tan is Egyetemes Tan, így a külsőleg különböző vallások, mindössze a Tan eltérő hitgyakorlati formái. Minden és mindenki Egy.

Társadalmunk az Igazság tanítása által, szükségszerűen gyökeresen átalakul, felvirágzik, felszabadul. Ennek részeként visszanyerjük kozmikus tudatunkat, a népek újra megismerik égi eredetüket, a szent könyvek újra kiadásra kerülnek és számos eddig titkolt tudás is napvilágra kerül. Ez az ember tudatos és segített szellemi fejlődésével szinkronban történik, hogy az ártalmas tettek és következményei elkerülhetők legyenek.

A főként az állatvilágra és az ösztönökre jellemző versenyszellem helyett az együttműködés; a soha meg nem elégedés, a birtoklásvágy helyett pedig a mértékletes élet, a szükséges és elégséges elve érvényesül.

Az Oktatási és az arra épülő képzési rendszer minden elemében illeszkedik ahhoz a Parancsolati törekvéshez, hogy „szeretet, hála, hit, türelem, önuralom, egészség, igazságosság, megbízhatóság, áldozatkészség, tapintatosság, adakozás, önképzés, folyamatos tanulás jellemezzen minden embert.” Továbbá, hogy „tisztelje és védje minden ember az életet, védjen minden megfogant magzatot, gyakoroljon minden ember iránt szeretetet, tiszteletet, alázatosságot!”

Tanítani annyi, mint gyógyítani. Ezeket csakis együttműködve lehet megcselekedni. A pedagógusok tevékenysége során ezért a tanulók tilt-tűr-támogat átalakulási folyamatában a meggyőzés helyett a belátáson van a hangsúly.

A tiszta szívű és szakmailag kellően képzett pedagógusok a bölcsődétől az egyetemig, mind közös elveken nyugvó, egymásra épülő és egymást kölcsönösen támogató rendszerben működnek. Ők is, mint mindenki más, folyamatos fejlődésre törekszenek, melyhez a tanítás-tanulás interakciója különösen kedvez, emellett hatalmas kihívás is. A munkaidejükbe a felkészülésre, az értékelésre, mint visszajelzésre és a munkájukhoz szükséges rendszeres továbbképzésre szánt idő is benne foglaltatik. Az úgynevezett kötelező óraszámuk is ennek megfelelően kerül meghatározásra. Ehhez a társadalom elvárásai mellett annak megfelelő anyagi és erkölcsi megbecsülése is alapértelmezett. Juttatásuk a szolgálati idejük függvényében növekszik. Minden elvégzett munka díjazásban részesül.

A központi, közös társadalmi elvek mellett az intézmények önálló gazdálkodásúak és kellően támogatott Önkormányzati fenntartásúak.

A tananyagok a közös elvárásoknak megfelelőek, folyamatosan korszerűsítettek és minden intézmény élhet a szabad tankönyvválasztás jogával.

Az előírt adminisztráció csak a szükséges és elégséges mértékű.

Az elvégzendő feladatok mennyisége igazodik az 5. Parancsolathoz:

„Hetente négy napon át serényen dolgozzon a Föld népe és végezze mindenféle munkáját! Az ötödik, hatodik és hetedik nap a nyugalomnak, a töltődésnek a napjai.”

A Parancsolatok szerint, „Mindenki a saját munkájának gyümölcsét arassa!”.

A tanulókat ennek megfelelően a haszontalan, túlzottan lexikális, holt ismeretek bemagoltatása helyett, logikus gondolkodásra, gyakorlatban felhasználható tudásra, alkalmazható ismeretekre tanítjuk. Arra az életre neveljük őket, mely az intézmények aktív kapcsolatrendszerében is megjelenik, és azok elhagyása után várja őket.

Isten előtt minden képzett és szorgalmas ember értékes. Munkája, vagyis a társadalom működéséhez, fejlődéséhez hozzáadott értéke tesz értékessé mindenkit.

A teokratikus Királyság társadalmának egyik célja az egyén számára biztosítani a korlátlan fejlődés lehetőségét, annak kizsákmányolása nélkül. Az egyén célja pedig önmaga folyamatos fejlesztésén keresztül a mindent tudás állapotára való törekvés, mellyel az őt fenntartó társadalmat is alakítja.

Az intelligencia „problémák”, feladatok megoldásának képességét jelenti, mely tanulással korlátlanul növelhető. A fejlődési folyamat fontos eleme, hogy a tudomány is felszabadul a dogmák alól. Megmutatkozik az egységes, analógiákra épülő filozófia, mely minden tudományt felölel. A tudomány a külső, teremtett világ elemzése után, befelé is tekint, önmagunk, az ember legbelsőbb természetének, a Tudatnak, és Tudatállapotoknak a megismerése érdekében. Az oktatási rendszerben ennek érdekében meditációs módszerek (például Természetes Meditáció) is elsajátításra és gyakorlásra kerülnek.

Az Oktatási- és Képzési rendszer a hatékony kis csoportos és szükség esetén egyénre szabott foglalkoztatásra törekszik, a lehető legtöbb interakcióval, figyelembe véve az egyének és csoportjaik fejlődési szintjét és életkori sajátosságait.

Az oktatás során a kevesebb több elve érvényesül. A tanárok türelmesen, és következetesen oktatnak, a témától függően az elméleti alapok ismertetése után tanári bemutatás, tanulói ismétlés, majd begyakoroltatás következik a készségek kialakításáig.

Fontos a rendszerben és az analógiákban való gondolkodni tudás, és az arányérzék fejlesztése, a globális látásmód szemlélet kialakításának képessége.

Az első 7 év szeretetteljes környezete meghatározó az érzelmi és értelmi fejlődésben, az összhangban lévő családi és társadalmi viselkedésformák alapjainak következetes lerakásában, a közösségekbe való sikeres beilleszkedésben. A változatos mozgásformák, játékok fejlesztik koordinációs és motorikus képességeiket. A magyar szakrális nyelven megtanult kedves mondókák, versikék, mélyen tudatukba ágyazódnak, segítve előrehaladásukat. A szülők személyes példát nyújtva, a lehető legtöbb időt gyermekeikkel töltenek. A születés helye és ideje segít meghatározni, milyen életúttal és alap személyiség jegyekkel rendelkezik majd az érkező lélek, jelen élete során.

A második 7 év a további érzelmi fejlődés mellett főként a mentális, illetve tudati fejlődésé. Az írás, olvasás, szövegértés, matematikai alapműveletek stabil és gyakorlati alkalmazási képessége kiemelt fontosságú. Fontos a magyar nyelv és irodalom is, mint szakrális eszköz az analóg gondolkodás és holisztikus szemlélet megvalósítására, a Világ megismerésére, leírására. Elkezdődik az egyén személyiségének megfelelő mozgásforma, majd meditáció megtalálása és rendszeres gyakorlása. A neki megfelelő biológiai, táplálkozási, életvezetési, egészséges életmódra, a természetes és épített környezettel való harmonikus együttélésre vonatkozó alapelvek lerakásra kerülnek. Ismerkednek az őket körülvevő Világegyetemmel és szűkebb Földi világukkal, népeikkel és nyelveik alapjaival. Megismerkednek a különböző művészeti- és tudományágak alapjaival is. Zenei ismereteket szereznek, és tapasztalatokat gyűjtenek a különböző hangszerekről. Nemüknek, személyiségüknek, és tudatosságuknak megfelelő, változatos és játékos kétkezi alkotó és számítógépes tevékenységeket is végeznek. A tanulók életközeli példákkal, játékosan, élvezettel tanulnak. Betekintést kapnak a Képzési rendszer által nyújtott későbbi lehetőségekbe, segítve a legalkalmasabb útjuk megtalálását.

A harmadik 7 év a felnőtté válás szakasza, mely a pubertáson keresztül vezet. Az egyén a támogató közösségekben az előző ciklusok tapasztalataira építve megtalálja, megismeri, majd elmélyül az érdeklődésének megfelelő tevékenységekben, mely későbbi munkavégzéseinek alapjául szolgál. A megkezdett folyamatok, az önismeret, tanulás, társas kapcsolatok kiteljesednek. A különböző szakmák megismerési, elsajátítási folyamatában fontos az elmélet és gyakorlat, a gondolkodás és tapasztalás, valamint a szellemi és fizikai gyakorlatok egyensúlya.

Az emberek további életszakaszaiban a jól szervezett és elérhető képzésekkel támogatott, élethosszig tartó tanulási folyamatok mind a világi, mind a spirituális fejlődést egyaránt lehetővé teszik.

Összefoglalóan, a tanuló, tanítvány szakmailag hozzáértő, mindemellett tiszta szívű, egyenes emberré válik.

Kedvesen és tisztelettel fordul embertársai és minden élőlény felé, különös tisztelettel viseltetik a tanítások és tanítói felé.

Önálló és együttműködő is tud lenni.

Határozott, képes döntést hozni a szükséges helyzetekben, melyért felelősséget is vállal.

Szakmai és emberi alázat is jellemzi.

Ha kell, képes és hajlandó is segítséget, tanácsot kérni, és elfogadni másoktól.

Folyamatosan fejlődik, és tanítóvá is válhat.

A pedagógus, mester, valódi példaképerő, magával ragadó, leköti a tanuló figyelmét.

Megtanít örömmel tanulni, és segít a tanítványban felkelteni és fenntartani a lelkesedést, a törekvést.

Megélt tapasztalatai alapján, hitelesen tanít, ha mégis hibázik, felismeri azt, képes és hajlandó is kijavítani.

Mindemellett önmaga is alázatos tanuló marad.

...

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 34
Tegnapi: 65
Heti: 518
Havi: 185
Össz.: 27 461

Látogatottság növelés
Oldal: OKTATÁS - Tóvizi Jenő Csaba Oktatási Főigazgató
MAGyarok Istene Népének teokratikus Királysága - © 2008 - 2024 - egeszseg-tudatos.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »